21 Dec 2013

Bitcoin u Dnevniku

Denis Kolundžija je napisao tekst uz mojih par komentara na temu bitcoina. Ovaj tekst bio je inspiracija za moj prethodni post.

Jedna napomena vezana za tekst. Kada sam davao izjave prijatelju Denisu vezano za bitcoin, pre nekoliko dana, nisam sipratio šta se sve dogodilo sa cenom bitcoina od početka Decembra. Otuda i previd da je cena bitcoina već danas daleko ispod 70, dakle pad je u dve nedelje bio mnogo značajniji od 5 ili 10%. Dok sam davao odgovore na pitanja, u glavi mi je bila cena od 1000 dolara koja je bila poslednja koju sam video na internetu pre dve-tri nedelje. Izgleda da se dogodilo upravo pomenuto izduvavanje balona. Očekujem da će se to dodatno nastaviti a da kasnije, kada se euforija smiri, možemo očekivati jaču konkurenciju različitih digitalnih valuta i jedan zanimljiv period inovacija i izbora.

2 comments:

  1. Komplimenti sezone !! Prijavite kredit za Spotlight Global Services sa kamatnom stopom od 3%

    * Tražite li financije za osnivanje vlastitog posla?
    * Tražite li kredite za izvođenje velikih projekata?
    * Trebate li zajam za manje od 24 sata?
    * Treba li vam brzi zajam za razne svrhe?
    * Da li poteškoće ekonomije utječu na vas?
    * je li vam banka ili druga finansijska institucija odbila zajam?

    Ako je vaš odgovor da, moja firma vam može biti od pomoći. Nudimo najbolje usluge zajma širom svijeta.

    Nudimo vam izvrsnu priliku za povoljno finansiranje ličnim zajmom do 5 miliona evra i poslovnim zajmom do 15 miliona evra. Uslovi ugovora su jasni i obje strane ih organiziraju. Mjesečne isplate i rokovi otplate mogu se prilagoditi vašim financijskim mogućnostima. Zbog individualnog pristupa individualnim potrebama, gotovo svi kandidati mogu dobiti kredit.

    Zainteresovane osobe ili kompanije trebaju nam pisati putem:
    E-pošta: spotlightglobalservices@gmail.com |
    WhatsApp: +4915758108767

    Možete nas jednostavno provjeriti na našoj web stranici putem: || https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Strastveni smo oko računanja financijske inkluzije. Naši zajmovi i investicioni proizvodi osmišljeni su tako da vam ponude praktičnost i vrijednost.

    Uz Spotlight Global Financial Services možete se oprostiti od sve svoje finansijske krize i poteškoća jer smo certificirani, pouzdani, pouzdani, efikasni, brzi i dinamični

    Topli pozdravi
    Claudia Klein

    ReplyDelete
  2. Tražite zajam za konsolidaciju duga, zajmove bez osiguranja, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima s niskim i razumnim kamatnim stopama od 2%. E-pošta na: christywalton355@gmail.com

    ReplyDelete