28 Nov 2010

Pero laka kategorija: Stanković vs. Ćosić

Pravio sam pauzu tokom učenja, uz kafu i TV. Ako se zadesim, kao ovaj put, u rano poslepodne pred televizorom obično provrtim kanale na HRT i Aleksandra Stankovića u emisiji "Nedeljom u 2". Na putu ka devetom kanalu na mom televizoru prošao sam i kroz osmi kanal. Malo sam se začudio, sličan studio, malo drugačije boje, doduše delovalo je da je Stanković pustio kosu i da ima malo čudan akcenat u govoru za zagrebačku televiziju. Trebalo mi je par sekundi da shvatim da ne gledam HRT, već B92 info, odnosno Jugoslava Ćosića u emisiji "Između redova". Zaista, isti studijo, isti koncept emisije, isti način govora, zapravo pokušaj kopije. U svojoj novoj emisiji Jugoslav Ćosić je potpuno prekopirao novi koncept stankovićeve emisije. Pogledajte sami:  


Svakako najindikativnije je bilo to što se "Između redova" odigrava baš u dva sata i to baš u nedelju popodne.

5 comments:

  1. Zašto to radite jadnom Jugoslavu?
    Kao da mu nije bilo dovoljno ono nedavno šamaranje i postrojavanje od strane Beka?

    On topic: Politički tet-a-tet show nije nikakav revolucionarni koncept na koji Aleksandar "Nisam Srbin evo gledajte" Stanković ima tapiju.

    ReplyDelete
  2. Nisam ja ni rekao da on ima tapiju. Samo je indikativno da je korišćen isti oblik studija, isti prelaz u scenografiji na sredini, isto postavljen monitor a repriza je u isto vreme kad i stankovićeva emisija.

    ReplyDelete
  3. :) Meni je isto proslo kroz glavu jos kada sam video najavu za pocetak emitovanja Cosicevog novog serijala.
    Cak mislim da je b92 iz nekog razloga svesno pokrenula ovaj plagijat.

    ReplyDelete
  4. 'a repriza je u isto vreme kad i stankovićeva emisija.'

    Nije repriza... :) Premijerno ide emisija u 14 sati u nedjom...

    ReplyDelete
  5. Emisiju koju sam ja gledao te nedelje, koliko se sećam, u tom treutku je imala "repriza" natpis. Nisam siguran. Ali proverio sam, i zaista je to prvo emitovanje a ne repriza. Utoliko gore po Ćosića, onda je stvarno providan. Poenta ostaje ista.

    ReplyDelete